Gästspel

Tjenare, Benny här.
Gästspelade på träningen i måndags, så jag tänkte göra likaså här på bloggen. Börje hade tydliga förhoppningar på mig, jag är ju grundaren av denna blogg så jag skulle enligt hans utsago "kanske få ordning på bloggen".
Så då kände man ju direkt pressen att skriva, ingår visst i arbetsbeskrivningen (som jag inte fått).

Eftersom att jag syns lika mycket på träningarna som jag vanligtvis gör i målprotokollet så missar jag alla fantastiska floskler i omklädningsrummet. Så, jag vädjar mitt allra ödmjukaste till er som läser (spelare, fans, tränare, haters och stalkers) att maila dom till mig på [email protected]. Och notera gärna att jag ber er, så ödmjukt jag kan. Och det spelar ingen roll om det är jag som sagt det, om Sundell sagt det på skolan eller om någon sagt något omläpligt på andra ställen. HIT ME!


Tills dess, ta hand om er.
/ Benny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0