Spelarpresentation: Caroline Karlsson

Kvällen (nåja, nattens) presentation är ingen mindre än förra årets skyttedrottning, Caroline "K" Karlsson. En snabb spelare som springer isär de allra flesta lags backlinje. Avig spelare med bra teknik och skott. En spelare som hittar målet och inte är rädd för att ta avslut!

Fakta
Nummer:
3
Namn: Caroline Karlsson
Smeknamn: Carro, K
Position: forward
Ålder: 20
Modersklubb: Assi
Antal säsonger i a-laget: ingen koll:)
Höger eller vänsterfot: höger
Styrka: snabbhet
Svaghet: skallen!
Kännetecken på plan: promenerar där högst upp:)

 

K, skyttedtrottning förra säsongen, upprepar du bedriften detta år?
kämpar för de, men blir svårt, tycker de har lossnat för många i laget på målfronten.

 

Hur känns säsongen, du jobbar mycket och det är svårt att få det att gå ihop då men om man bortser från de?
true true. tränar mycket själv, men är helt klart för lite fotboll! men man är ju en gammal räv och har en del i ryggraden:)

 

Hur tror du säsongen kommer sluta för laget?
bättre än förra, småttingarna har växt hur mycket som helst och som lag känns vi säkrare.

 

Sedan måste vi fråga om en viss incident med en hörnflagga. Vad hände egentligen?
helt klart frispark och frilägesutvisning:) nåja jag är inte bitter, var ju ganska varmt så DOMARN kan ha drabbats av värmeslag, vi vann ju iaf matchen, eller?

 

Övrig kuriosa
Detta vet ni inte om mig: jag lagar i stort sätt aldrig mat
Jag blir imponerad av: kunskap
Om jag var ekonomiskt oberoende skulle jag: göra vad jag vill
En person jag vill träffa är: joel kinnaman
Och under en dag skulle vi: strosa i L.A....
En sak jag inte klarar mig utan är: hårsnodd
Jag älskar: karra
Jag ogillar: banan
Innan match måste jag: inget
Mitt bästa fotbollsminne är: cup communal GULD:)
Årets genombrott i laget är: rutan:)

 

K steget före!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0