Inför Assi - Notviken, Benny har ordet.

Eftersom att vår coach Markus befinner sig i Italien och njuter av de goda livet och vi helt ärligt glömt att be Börje att kleta ihop några rader så har lotten fallit på mig förmedla känslan och lite tankar inför morgondagens match. Dock kan ni inte vänta er någon djupare analys av motståndarlaget, det vågar jag mig inte på. Det är mer Mackans område.
Morgondagens blir lite av ett prestigemöte för oss då förra säsongens resultat inte var till vår fördel. Dock är det historia nu men vi ältar inte det utan använder det enbart som tändvätska inför denna match.


Matchen kommer att bli tuff men vi vet vad vi kan och spelar vi så bra som vi kan så ska inte Notviken kunna rubba oss imorgon. Vi har startat serien på bästa sätt och har inga planer på att ändra det. Men så som många av världens alla fotbollsskribenter innan mig påpekat så är varje match en ny match och vi tar inget för givet.

Vi hade en lugn förmiddagsträning tidigare idag och stämningen i gruppen var harmonisk. Vi finslipade lite detaljer och det ser onekligen bra ut inför morgondagens match. Vi avslutade träningen traditionsenligt med en GRIS och redaktionen upptäckte till vår stora glädje att vi kan utnämna Frida som årets gris! Hon är ohotat den bästa gris vi haft! 


Jag vill avslutningsvis  uppmana alla att komma ut till Billerud Arena och stötta oss, det kommer bli en bra match!

/ Benny.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0