Spelarpresentation: Maria Hjelte

Maria Hjelte är för denna säsong uppplockad till div 2 laget. Hon har med för att se och lära och få känna på tempot i div 2. Maria är en snabb spelare med bra teknik och ett bra skott. Vi på bloggen hoppas att hon utvecklas så som hon gör nu och fortsätter att träna hårt och fokuserat för att slå sig in i truppen på riktigt.


Nummer:
24
Namn: Maria Hjelte
Smeknamn: Hjelte
Position: Innermittfältare, ibland ytter
Ålder: 18
Modersklubb: Töre SK
Antal säsonger i a-laget: Är inne på första
Höger eller vänsterfot: Höger
Styrka: Snabb och teknisk
Svaghet: Ojämn
Maria, du är nyligen upplockad till div 2 truppen, hur känns det?
Det känns jätteroligt! Det har nästan varit en dröm att få spela med A-laget och när Anders sa att jag skulle börja där så fick jag nästan en chock :)
Kommer du spela något med div 3 laget?
Jo det kommer jag. Har spelat tre matcher redan. Får spela där för att få mera speltid.
Vad har du får mål med säsongen?
Att utvecklas och få mera speltid
Hur tror du det kommer gå för div 2 resp div 3 laget?
För div 2 kommer det gå kanon! Vi har ju fått en bra början och hoppas att det fortsätter så hela vägen.
För div 3 har det inte gått så jättebra. Förlust i alla matcher hittills. Får hoppas att de vinner resten av matcherna  så att de håller sig kvar i trean.
Övrig kuriosa

Detta vet ni inte om mig: Att jag är väldigt jyr :)
Jag blir imponerad av: Smarta människor
Om jag var ekonomiskt oberoende skulle jag: Handla som fan och resa:)
En person jag vill träffa är: Cristiano Ronaldo:)
Och under en dag skulle vi: Spela fotboll och prata
En sak jag inte klarar mig utan är: Mobilen
Jag älskar: Fotboll:)
Jag ogillar: Falska människor
Innan match måste jag: Byta om
Mitt bästa fotbollsminne är: När vi slog Gammelgården ifjol med 7-1!
Årets genombrott i laget är: Nikita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0