Spelarpresentation: Erica Resin

Idag presenterar vi vår stenhårda back Erica Resin. Erica är en spelare som gillar tufft spel och inte backar i närkamperna, hon kan användas både som ytterback och mittback och hon besitter även ett tungt skott. Erica tillhör de mer rutinerade i laget trots sin unga ålder.

 

Fakta

Nummer: 2

Namn: Erica Resin

Smeknamn: inget speciellt

Position: ytterback

Ålder: 18

Moderklubb: Assi IF

Antal säsonger i a-laget: 3, tror jag

Höger eller vänsterfot:Höger, har en icke så fungerande vänster ;D

Styrka: Stark i närkamper

Svaghet: Att finta :D

Kännetecken på plan: haha, jag vet inte?

 

Erica, du är en till spelare vi har på skadelistan. Vad är det som krånglar för dig?

Jag har problem med min rygg som gjort att jag inte kunnat springa på några veckor.

 

Hur länge till blir du borta?

Förhoppningsvis inte länge till! rehabträningen har börjat göra ryggen bättre, så om jag har tur nästa vecka :)

(Erica gjorde comeback på planen i måndags i division 3 matchen)

 

Har du några mål, förutom att bli helt återställd?

Nej, fokuserar på att bli hel just nu.

 

Hur tror du det kommer gå för laget?

Tror det kommer gå bra för oss! Hög placering i serien är självklart =)

 

Du har förutom en fotbollstalang även en talang för musik. Berätta mer om det, ser vi dig på en idoluttaning inom en snar framtid eller? :D

Haha, nää jag är nog för feg för att söka till idol :D Däremot har jag spelningar här i Kalix under året där man kan komma och lyssna om man har lust :)



Övrig kuriosa

Detta vet ni inte om mig: Jag är en expert på att skjuta upp saker till sista minuten, dessutom sjukligt rädd för sjögräs !

Jag blir imponerad av: Duktiga musiker

Om jag var ekonomiskt oberoende skulle jag: Flytta hemifrån. Resa till New York, och så klart köpa kläder!

En person jag vill träffa är: Sångaren i The Killers

Och under en dag skulle vi: Spela musik!

En sak jag inte klarar mig utan är: Min mobil, helt klart! Blir galen utan den ;D

Jag älskar: Att prestera bra! Spela musik och fotboll :)

Jag ogillar: (läs: hatar) Att göra läxor :D

Innan match måste jag: gå på toa, och innan avblåsningen sparka fötterna i varandra!

Mitt bästa fotbollsminne är: När jag gjorde mål på frispark förra året, perfekt över muren och under ribban :D

Årets genombrott i laget är: åh jag vet inte. Tycker alla är så duktiga!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0